قصيدة.. حب اضطراي



بحبك ولكن ده حب اصطناعي

بحبك ولكن ده حب اضراري

بحبك يا انتي بدون أى داعي

يقولوا: دي خاينه

أقول: مش بتاعي

حياتي دي غادره وأنا مجروح بلالي

حبيتي دي كافره بكل المعاني

خدعوها فقالوا: دي ست الجواري

ونسيت إنها جاريه في سوق الجواري

يا حبيتي لا أنا نخاس ولا كنت قرني

أرقامي بتثبت حقيقتك المره

بشويش عليا يا ناس يا هوه

دي هي اللى خاينه مش ابن اخوه

اسمي بيضرب فضاء السما

وهي بهدر تدمر حبنا

***

بحبك ولكن ده حب اضطراري

بحبك وراضي ده سوء اختياري

حاولت أهدم قلاع الدهاء

ده جوا قلبك احساس بالهلال

تعبتي وبقيت دلوقتي ملاكك

ملاكك يا ستي مجرد خيال

وأنا جوا مني بلعن أباه

وأمه وعيلته شوية طغاه

وتراب الأرض مُحرم عليه

وكلك بحالك بقيتي عبد ليه

بقولك يا خاينه أنا مش بحن

دا اللي جوا مني مش حب

ده حب اضطراري

وأنا مش بداري

http://www.facebook.com/note.php?note_id=144277295630949&id=100001446762734



قصيدة.. حب اضطراي قصيدة.. حب اضطراي Reviewed by fun4liveever on January 12, 2011 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.